Skladové vozy v České republicePortál skladovevozy.cz Vám přináší nabídku různých značek a jejich modelů z celé České republiky od autorizovaných dealerů. Předváděcí a referenční vozidla jsou s minimálním počtem najetých kilometrů. Většinou se jedná o automobily nové, předváděcí a referenční, které jsou přímo skladem. Najdete zde výběr osobních, užitkových, rodinných, reprezentativních i sportovních automobilů za zajímavé ceny. Benelli TRK 702 179 990 Kč0,7 FOREST GREEN - EURO 5, zelená, 2024
Kategorie
Motorky, nové
Karoserie
enduro silniční
Palivo
Benzín
Zdvihový Objem
0,7 (698 ccm)
Tachometr
1 km
Výkon
51 kW
Převodovka
neuvedeno
Pohon
neuvedeno
Počet dveří
neuvedeno
Počet míst
2
AUTOCENTRUM DAN a SYNIČO: 01842498Pražská 28637367 Borek autocentrum@danasyn.cz Aktualizace: 11.7.2024 upozornit na nový inzerát (nebo zrušení zasílání novinek) Nejedná se o návrh na uzavření smlouvy ve smyslu §1731 a §1732 zákona č. 89/2012 Sb., Občanského zákoníku.
Výbava vozu
Poznámka k vozidlu
Benelli TRK 702 je nový model určený k cestování po nekonečných cestách, objevování nezapomenutelných míst, ale také k pohodlnému pohybu po městě.
TRK 702 je všestranným motocyklem od počátku vyvinutým výzkumným a vývojovým střediskem Benelli v Pesaru v Itálii. Rozšiřuje a doplňuje řadu TRK a navazuje na bestseller TRK 502, nejprodávanější motocykl v Itálii v letech 2020, 21, 22, 23.
TRK 702 se stává nejprodávanějším motocyklem v Itálii i v počátku sezony 2024
Je flexibilní a ideální na dlouhé cesty.
Motocykl Benelli TRK 702 je poháněn zcela novým dvouválcovým motorem o objemu 698 cm3, poskytuje výkon 70k (51, 5 kW ) při 8000 otáčkách za minutu a točivý moment 70, 0 Nm při 6000 otáčkách za minutu. Motor se vyznačuje dvojitým časováním vačkového hřídele v hlavě se 4 ventily na válec, s řetězovým pohonem a klikovým hřídelem s klikovými čepy přesazenými o 180°. Elektronické vstřikování paliva s 41 mm dvojitým tělem škrticí klapky.
Převodovka je 6stupňová, vyjímatelná, které asistuje mokrá spojka s měničem točivého momentu /antihopping/, která výrazně snižuje sílu vyvíjenou na spojkovou páčku při zachování hladkého a přesného řazení.
Motor je možné přizpůsobit pro licenci A2 na verzi 35 kW.
Mimořádně tuhý - prostorový příhradový rám vychází z osvědčeného modelu Benelli - charakteristický pro modely vyráběné v ''House of the Leoncino'', a je schopen zaručit ovladatelnost a stabilitu za všech podmínek.
Odpružení se skládá z upside down vidlice o průměru kluzáků 50 mm a 140 mm zdvihu předního kola a kyvné vidlice ze slitiny hliníku, s centrálním tlumičem s nastavitelným předpětím pružiny a tlumením odskoku, se zdvihem 168 mm na kole.
Komfort a funkčnost jsou charakteristické znaky TRK 702, dominantním prvkem přední části motocyklu je moderní funkční kapotáž, která poskytuje optimální ochranu jezdci i spolujezdci . Kapotáž má vynikající aerodynamiku kterou neruší ani směrová světla a chladič - jsou zakomponovány v kapotáži.
Aerodynamice byla věnována mimořádná pozornost:
- přední část kapotáže společně s předním ''zobákem'' tvoří funkční prvek vytvářející přítlak předního kola který ve vyšších rychlostech zamezuje kmitání předního kola a tím nemusel být použit tlumič řízení - motocykl je klidný i při vysokých rychlostech a na horších cestách.
- kapotáž je precizně tvarována tak, že při jízdě navádí zvýšené množství vzduchu do chladiče pro dokonalé chlazení motoru a zároveň zajišťuje ochranu motoru před znečištěním či poškozením.
- přední směrová světla jsou integrována v kapotáži a tím nenarušují aerodinamiku motocyklu, jsou výrazně viditelnější, lépe čistitelná a méně náchylná na poškození.
- již předchůdce TRK 502 je znám tím, že jeho kapotáž tvoří mimořádně funkční ochranu jezdce před větrem ale velmi dobře chrání i při dešti a také prokazuje vynikající odolnost a ochranu jezdce v případě pádu - kapotáž TRK 702 převzala všechny prvky a zdokonalila je.
Dalším charakteristickým prvkem je dokonale zvládnutá záď motocyku tvořena párem rukojetí pro bezpečí spolujezdce, ale i jako stylistický designový prvek dotvářející vzhled motocyklu. Velká pozornost je věnována detailům pro uchycení kufrů tak, aby byla zajištěna maximální kapacita, ale i komfort a bezpečnost pro spolujezdce. Značkové hliníkové kufry mají nadstandardní objem – 124L a jsou dodávány k motocyklu jako volitelná výbava.
Volitelnou výbavou jsou také vyhřívané rukojeti a sedadlo jezdce, které lze pohodlně aktivovat z podsvícených ovládačů řídítek tak, aby byla zajištěna maximální přehlednost ovladačů i v noci.
Vysoce výkonný brzdový systém zajišťují dva plovoucí kotouče o průměru 320 mm vpředu se čtyřpístkovým třmenem a kotouč o průměru 260 mm vzadu s jednopístkovým třmenem. Na 17” ráfcích z hliníkové slitiny jsou osazeny pneumatiky Pirelli Angel GT pro přední kolo o rozměru 120/70 a pro zadní kolo 160/60.
TRK 702 byl díky vývoji ergonomie, kterou chce Benelli nabídnout všem jezdcům, přizpůsoben tak, aby byl díky výšce sedla přístupnější ještě širšímu spektru jezdců a činí tedy 790 mm, což dává motocyklu agilitu a optimální geometrii.
Vzhledem k tomu, že je TRK 702 navržen pro cestování, je vybaven nádrží o objemu 20 litrů.
Tento motocykl je vybaven plně LED světlomety, kdy výrazným charakteristickým prvkem TRK je dvojitý hlavní světlomet určující trend ve své třídě, ale i zcela inovativní uložení směrových světel do přísně aerodynamické kapotáže.
Pro dokonalé informování řidiče je TRK 702 vybaven zcela novým 5'' TFT barevným displejem s vysokým rozlišením, který má připojení bluetooth pro propojení s vaším telefonem pro zobrazení příchozí hovory, zprávy a další funkce. Ovládací prvky na řídítkách umožňují také přijmout nebo ukončit hovor. Jako volitelná výbava je možné TRK 702 vybavit inovativní palubní kamerou integrovanou v předním zobáku kola, která umožňuje nahrávat videa a pořizovat fotografie v reálném čase stažením aplikace do mobilního telefonu.
MOTOR A PŘEVODOVKA
Typ motoru - Kapalinou chlazený, čtyřdobý, řadový dvouválec, dvojitá vačková hřídel DOHC, proměnlivé časování, s posunem klik 180°
Vrtáníx zdvih - O83*64, 5 mm
Zdvihový objem - 698 ccm
Kompresní poměr - 11, 6:1
Max. výkon - 51, 5KW @ 8000 rpm, možno i jako 35KW
Max. točivý moment : 70 Nm@6000 rpm
Převodovka – 6-ti stupňová
Sekundární převod – řetězem
Rám - příhradový trubkový prostorový
PODVOZEK
Přední brzdy - dva plovoucí kotouče O 320mm, brzdiče 4pístky s ABS
Zadní brzda - kotouč O260mm, plovoucí brzdič, jeden pístek s ABS
Odpružení předního kola – Teleskopická odpružená vidlice
Odpružení zadního kola – Kyvná vidlice s jedním tlumičem
Přední kolo, zadní kolo - hliníková slitina
Pneumatika přední - 120/70 - ZR17
Pneumatika zadní - 160/60 - ZR17
ROZMĚRY A HMOTNOSTI
Délka - 2198 mm
Šířka bez zrcátek – 925 mm
výška /bez zrcátek/ - 1375 mm nízké plexi 1440mm vysoké plexi
výška sedla - 790mm standart sedadlo. Možno snížené sedlo
světlost - 190mm
Hmotnost vč. paliva a náplní – 235 Kg
Objem palivové nádrže - 20L
Rezerva - 3L
PŘEDNOSTI
Wifi připojení - standard
B-Box- standard
Benelli App - standard
Antihoppingová spojka - standard
Kryt motoru - standard
Kryty rukou s hliníkovou výztuhou - standard
Palubní kamera /předpříprava / - volitelné
Padací rámy - volitelné
Rámy na kufry - volitelné
Kufry hliníkové 124L - volitelné
Centrální stojan /předpříprava/ - volitelné
Vyhřívané sedlo /předpříprava/ - volitelné
Vyhřívané rukojeti /předpříprava/ - volitelné
|
Inzerce nových,
předváděcích a referenčních vozů
z celé České republiky.
Tel.: +420 577 601 257 | E-mail: helpdesk@teas.cz | Provozovna: tř. T.Bati 299, 763 02 Zlín | © 2023 Teas spol. s r. o., Platnéřská 88/9, 110 00 Praha 1 - Staré Město, IČO: 48906565, DIČ: CZ48906565, Zapsána v OR vedeném u Městského soudu v Praze pod spisovou značkou C 336897